LCD Klávesnica Štít LCD1602 LCD 1602 Modul Displeja Pre Arduino ATMEGA328 ATMEGA2560 UNO modrá obrazovka

Meranie A Analýzy Nástrojov

w460989

Na sklade

€11.13

1602LCD Hlavné technické parametre: 1. Displej kapacita: 16 x 2 znakov

2. Čip prevádzkové napätie: 4.5-5.5 V

3. Prevádzkový Prúd: 2.0 mA (5.0 V)

4. Modul najlepšie pracovné napätie: 5,0 V

5. Veľkosti znakov: 2.95 × 4.35 (Š × H) mm Pin Definície: 1 VSS Moc Zem 9 D2 Údajov

2 VDD Napájacie Pozitívne 10 D3 Údajov

3 VL liquid crystal display zaujatosti 11 D4 údajov

4 RS Data / Povelu Vyberte 12 D5 údajov

5 R / W R / W Vyberie 13 D6 údajov

6 E Umožniť signál 14 D7 údajov

7 D0 Údajov 15 BLA Podsvietenie Pozitívne

8 D1 Údajov 16 BLK Podsvietenie negatívne

1 labky: VSS pre pozemné sily.

2 nohy: VDD 5V napájanie je pripojené.

3 nohy: VL pre LCD kontrast nastavenie strany, potom napájanie je najslabší kontrast, uzemnenie kontrast

Maximálne, vysoký kontrast bude vyrábať "tieňov", môžu byť použité pri 10K potenciometer na nastavenie kontrastu.

4 nohy: RS registra, výberu, vyberte položku vysoký dátový register, nízka, keď pokyn vyberte položku register.

5 stôp: R / W pre čítanie a zápis signál línie, vysoká pri čítať prevádzka, nízka, keď sa písať operácie.Keď RS

A R / W spoločne na nízkej úrovni, môže byť napísané na pokyn alebo adresy displeja, keď RS je nízka, keď R / W je vysoká

Môžete si prečítať busy signal, keď RS je na vysokej úrovni R / W je na nízkej úrovni, môžu písať údajov.

6 stôp: E-strane je zapnuté, keď E-úroveň skok z vysokej na nízku, LCD modul pre vykonanie príkazu.

7 až 14 nohy: D0 ~ D7 pre 8-bit bi-directional dátových liniek.

15 stôp: podsvietenie katóde.

16 stôp: podsvietenie negatívne.

1602LCD inštrukcie: 1602 LCD modul interný radič celkom 11 kontrolu pokyny, ako je uvedené v tabuľke nižšie:

Č.Inštrukcie RS R / W D7 D6 D5 D4 D3 D2 D1 D0

1 Zmazať displej 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1

2 Kurzor Vrátiť 0 0 0 0 0 0 0 0 1 *

3 Nastavte režim zadávania 0 0 0 0 0 0 0 1 I / D S

4 Displej On / Off Regulácia 0 0 0 0 0 0 1 D C B

5 Kurzor alebo znak shift 0 0 0 0 0 1 S / k R / L * *

6 Nastavte Funkciu 0 0 0 0 1 DL N F * *

7 Nastaviť znak generácie adresu pamäte 0 0 0 1 Znak generácie pamäťovú adresu

8 Nastavenie dátových adries pamäte 0 0 1 Zobrazenie údajov pamäťovú adresu

9 Prečítajte si busy flag alebo adresu 0 1 BF počítadlo adresu

10 Zápis do CGRAM alebo DDRAM) 1 0 Údajov napísaný

11 Čítať údaje z CGRAM alebo DDRAM 1 1 Čítať obsah dát

1602 LCD modul čítacích a zapisovacích operácií, obrazovka a kurzor operácie sú naprogramované prostredníctvom pokynov dosiahnuť. (Poznámka: 1 je vysoká, 0 je nízka)

Inštrukcie 1: Jasné zobrazenie, neuvedená 01H, kurzor reset na adresu 00H.

Príkaz 2: kurzor sa nastaví a kurzor sa vráti na adresu 00H.

Inštrukcie 3: Kurzor a displeja nastavenie režimu I / D: Kurzor sa pohybuje smerom na vysokej úrovni radenie doprava, nízka úroveň pohybuje doľava S:

Všetky texty na obrazovke posunie doľava alebo doprava.Na vysokej úrovni sú aktívne, nízka úroveň je neplatný.

Príkaz 4: Displej prepínač ovládania.D: kontrola celkového displej zapnutie a vypnutie, povedal high-otvorte displej, nízka spotreba

Plochý displej vypnúť zobrazenie C: ovládanie kurzora zapnutie a vypnutie, vysoká znamená, že tam je kurzor, nízkej úrovni, že žiadne kurzor B: kontrola

Či kurzor bliká na vysokej úrovni blikajúce, nízka úroveň nebliká.

Inštrukcie 5: Kurzor alebo zobrazenie shift S / C: Pohybuje zobrazený text na vysokej úrovni, a presunie kurzor na nízkej úrovni.

Pokyn 6: nastavenie Funkcie príkaz DL: 4-bitovej zbernice na vysokej úrovni, 8-bitovej zbernice na nízkej úrovni, N: Nízka spotreba

Zvyčajne single-dvojriadkový displej, na vysokej úrovni double-line zobrazenie F: nízka úroveň displej 5x7 dot matrix znaky, vysokú úroveň displej

5 × 10e dot matrix znakov.

Príkaz 7: Charakter generátor RAM nastavenie adresy.

Inštrukcie 8: DDRAM nastavenie adresy.

Inštrukcie 9: Prečítajte si busy signal a kurzor adresu BF: Busy flag, vysokú úroveň znamená obsadené, potom modul sa nemôže pripojiť

Príkaz alebo dáta prijaté, ak nízkej úrovni, že nie je obsadené.

Príkaz 10: Zápis údajov.

Príkaz 11: Čítanie dát.

Kompatibilné s HD44780 čip načasovanie tabuľke je nasledovný:

Prečítajte si status vstup RS = L, R / W = H, E = H Výstup D0-D7 = Stavové slovo

Napíšte príkaz vstup RS = L, R / W = L, D0-D7 = neuvedená, E = Vysoká pulzný výstup Žiadne

Čítať údaje vstup RS = H, R / W = H, E = H výstup D0-D7 = údajov

Zápis Dát Vstupov RS = H, R / W = L, D0-D7 = Údajov, E = Vysoká Pulzný Výstup Žiadne 1602LCD všeobecné inicializácia (reset) proces: Oneskorenie 15mS Napíšte príkaz 38H (nezistí obsadzovací) Omeškanie 5mS Napíšte príkaz 38H (nezistí obsadzovací) Omeškanie 5mS Napíšte príkaz 38H (nezistí obsadzovací) Po každom zápise príkazu, čítanie / zápis dát operácie potrebné na zistenie busy signal Napíšte príkaz 38H): Zobrazuje nastavenie režimu Napíšte príkaz 08H: Displej je vypnutý Napíšte príkaz 01H: vymazanom displeji Napísať príkaz 06H: Zobrazuje pohyb kurzora nastavenie Napíšte príkaz 0CH: Zobrazenie a nastavenie kurzora AUDUINO úradný rutinné: // príklad použitia LCD4Bit_mod knižnica #include // vytvorenie objektu na ovládanie LCD. // počet riadkov v display = 1 LCD4Bit_mod lcd = LCD4Bit_mod (2); // Kľúčové posolstvo Char správy [5] [15] = { "Pravé Tlačidlo OK", "Hore Tlačidlo OK", "Dole Tlačidlo OK", "Ľavé Tlačidlo OK", "Zvoľte Tlačidlo OK"}; Int adc_key_val [5] = {30,150,360,535,760}; Int NUM_KEYS = 5; Int adc_key_in; Int key = -1; Int oldkey = -1; Void setup () { PinMode (13, VÝSTUP); // budeme používať debug LED na výstup tep Lcd.init (); // voliteľne, teraz nastavte naše špecifické pre konkrétnu aplikáciu, nastavenia displeja, inak bez ohľadu na lcd urobil v lcd.init () //lcd.commandWrite(0x0F);// kurzor na, na, na, blikať na. (Škaredé!) Lcd.clear (); Lcd.printIn ( "BLOKOVANIE testovanie ...tlačidla"); }} Void slučky () { Adc_key_in = analogRead (0); // čítať hodnotu zo senzora DigitalWrite (13, VYSOKÝ); Key = get_key (adc_key_in); // konverzia na tlačidlo stlačte, Ak (kľúč! = Oldkey) // ak stlačení tlačidla sa zistí { Odkladu (50); // čakanie pre debounce čas Adc_key_in = analogRead (0); // čítať hodnotu zo senzora Key = get_key (adc_key_in); // konverzia na tlačidlo stlačte, Ak (kľúč! = Oldkey) { Oldkey = key; If (key> = 0) { Lcd.cursorTo (2, 0); // riadok = 2, x = 0 Lcd.printIn (správy [kľúč]); }} }} }} // delay (1000); DigitalWrite (13, NÍZKY); }} // Convert ADC hodnoty zadajte číslo Int get_key (unsigned int vstup) { Int k; For (k = 0; k) {If (input { Návrat k; }} }} If (k> = NUM_KEYS) K = -1; // Žiadna platná tlačidlo stlačené, Vrátite k; }} LCD4Bit_mod.h

Hodnotenie Zákazníkov

Pridať recenziu

Špecifikácia

  • Pôvod: Kontinentálna Čína
  • Štýl: displej modul
  • Číslo Modelu: LCD Klávesnica Štít LCD1602 LCD 1602 Modul Displeja Pre Arduino ATMEGA32
  • Názov Značky: RQG
  • Typ Výstupu: **
  • Prevádzkové napätie: 4.5-5.5 V
  • Druh: displej modul
  • Veľkosť: 41*20.5mm
  • DIY Dodávky: ELEKTRICKÉ